Çok Dilli Dijital Pazarlama (MDM), işletmenizi birden fazla dilde ve lehçede birden fazla pazara ulaştırır. Ne kadar çok insana ulaşırsanız işinizi de o kadar büyütebilirsiniz.

Yerelleştirmenin aksine, çok dilli dijital pazarlamada hedef tüketicilerin dillerinde yeni içerik oluşturulması gerekir.
Çok dilli dijital pazarlamacılar:
  • Hedef dili ana dilleri olarak konuşmalıdır ve bu dilde üstün yazım becerilerine sahip olmalıdır.
  • Hedef kitlenin düşünce ve davranış şekillerini yakından tanımalıdır.
  • Yaratıcı, yenilikçi ve meraklı olmalıdır.
  • Olağanüstü araştırmacı olmalı ve risk almaktan korkmamalıdır.
Çok dilli dijital pazarlama şunları kapsar:
  • Çok dilli pazarlama stratejisi
  • Çok dilli grafik tasarımı
  • Çok dilli web geliştirme
  • Çok dilli içerik oluşturma
  • Çok dilli arama motoru optimizasyonu (SEO)
  • Çok dilli sosyal medya
  • Çok dilli tıklama başına reklam maliyeti
  • Çok dilli web analizi
  • Çok dilli pazarlama

Word Wide olarak, tüketicilerinizin/müşterilerinizin dilini anlayan, deneyimli ve çok dil bilen web pazarlamacılarından ve tasarımcılardan oluşan muhteşem bir ekiple çalışıyoruz. Sosyal medya hesaplarınızı yönetmekten, web sitenizi Google’ın en üst sıralarına taşımanıza kadar her konuda size yardımcı olacağız!

Daha fazla bilgi için bizimle hemen iletişime geçin.